Klantenservice

FAQ

Allereerst vinden wij dit natuurlijk heel vervelend voor u, wij doen er alles aan om artikelen
onbeschadigd bij u te krijgen. Wanneer er één of meerdere artikelen beschadigd zijn tijdens het
vervoer zullen wij er alles aan doen om een vervangend artikel te leveren.
Ga naar Mijn tickets in uw account en maak een ticket aan. Heeft u geen account stuur dan een
bericht naar klantvragen@barrelandboar.nl en vermeld in het onderwerp het ordernummer van uw
bestelling. Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Als het artikel of de artikelen u niet bevallen mag u deze binnen 14 dagen retourneren. Mits het
aangekochte artikel in dezelfde staat verkeert als bij verzending met bevestiging van het prijskaartje
en eventueel andere labels.
De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Daarnaast vragen we u zoveel mogelijk de
verpakking te hergebruiken waarin u het artikel of de artikelen heeft ontvangen.
Ga naar Mijn tickets in uw account en maak een ticket aan. Heeft u geen account stuur dan een
bericht naar klantvragen@barrelandboar.nl en vermeld in het onderwerp het ordernummer van uw
bestelling en de reden van retour. Mocht het nodig zijn nemen we contact met u op. Na ontvangst
van de retourzending wordt de terugbetaling in gang gezet.

Het retouradres is:
Barrel and Boar
Frankrijkstraat 10
5171 PR Kaatsheuvel

De openingstijden van onze winkel zijn als volgt:

Maandag:      ­12:00 – 17:00 uur
Dinsdag:      ­  ­09:00 – 17:00 uur
Woensdag:  ­­  ­­­­­­­09:00 – 17:00 uur
Donderdag:  ­09:00 – 21:00 uur
Vrijdag:          ­09:00 – 17:00 uur
Zaterdag:      Gesloten
Zondag:        ­Gesloten­

Mocht u een technisch probleem hebben met uw Shotkam, kunt u rechtstreeks contact
opnemen met het Support Team van Shotkam:  Support@shotkam.com
Barrel and Boar is een Repair Station voor Shotkam, enkel voor klanten die de Shotkam bij
Barrel and Boar hebben aangeschaft. Indien wij het probleem niet kunnen verhelpen kunt u de
volgende stappen ondernemen:

Stap 1
Email sturen waarin u aangeeft wat het probleem is, vervolgens krijgt u van Shotkam de
instructies gemaild om het probleem op te lossen.

Stap 2
Blijft hetzelfde probleem zich voordoen, dan moet de Shotkam opgestuurd worden naar
Shotkam.
Dit kunt u doen via het lokale postkantoor.

RETOURINSTRUCTIE

  1. Opsturen met Post.nl, via deze site volgt automatisch een douaneformulier.
    https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/pakket-buitenland/
  2. Waarde onder de € 10,- opgeven.
  3. Geen accu/batterij opgeven
  4. Enkel de shotkam met de lenskapjes opsturen, met wat bubbel plastic eromheen in
    doosje
  5. Géén onderdelen of koffertje meesturen
  6. Shotkam’s Return Authorisation Formulier meesturen
  7. Douaneformulier 1x in de verpakking, 1x aan de buitenzijde
  8. Adres afzender aan de buitenkant en adres van Shotkam:

ShotKam DG-UW
6590 E Rogers Circle
Boca Raton, Florida 33487
United States
+1 561 961 0032

Wij streven ernaar om de terugbetaling direct in gang te zetten, zodra het pakket bij ons in goede
orde aangekomen is.
U mag ervan uitgaan dat dit altijd binnen twee weken terugbetaald wordt.

Bestellen en verzenden

Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis geleverd in Nederland en België. Onder dit bedrag worden er standaard verzendkosten van € 5,- in rekening gebracht. Wij hanteren levertijden van 2 tot 4 werkdagen (maandag – zaterdag).

Na bestelling ontvang je van ons een bevestiging. Ook bij verzending van je pakket houden we je op de hoogte. Via de track & trace code kan je elke nieuwe status opvolgen zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling mag verwachten.

Heb je een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen?

Kijk dan eerst even in je Account. Als je daar de bestelling terugziet dan is het gelukt. Neem contact op met de klantenservice wanneer je 45 minuten na het plaatsen van een bestelling nog geen bevestiging hebt ontvangen en hiervan ook niets in je account terugziet. En maak je vooral geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Betaalmethoden

Het is mogelijk om je artikelen in de Webshop af te rekenen met:

  • iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)
  • ING HomePay
  • Bankcontact (Mister Cash)
  • KBC
  • Paypal

Voor alle betaalmethoden worden geen toeslagen gerekend en alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving.

In onze winkel kan er zowel automatisch(pin) als met contant geld betaald worden.

Bezorgen

Retourneren

Als het artikel of de artikelen je niet bevallen mag je deze binnen 14 dagen, mits het aangekochte artikel in dezelfde staat verkeert als bij verzending met bevestiging van het prijskaartje en eventueel andere labels, naar ons terugsturen. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Daarnaast vragen we je zoveel mogelijk de verpakking te hergebruiken waarin je het artikel of de artikelen hebt ontvangen.

Heb je vragen stuur dan een bericht naar retour@barrelandboar.nl en vermeld in het onderwerp het ordernummer van jouw bestelling. Wij nemen contact met je op.

Defecte artikelen ontvangen?

Allereerst vinden wij dit natuurlijk heel vervelend voor jou, wij doen er alles aan om je artikelen onbeschadigd bij jou te krijgen. Maar wanneer er één of meerdere artikelen beschadigd zijn tijdens het vervoer zullen wij er alles aan doen om een vervangend artikel te leveren

Zakelijk

Vragen over zakelijk aankopen?